Szalon Etikett
A jó emberi és szakmai kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, bizalom. Ahhoz, hogy Ön, mint vendég a maximális odafigyelést, személyre szabott, minőségi szolgáltatást kapja, a szakember pedig a tudása legjavát nyújthassa, az alábbi örök érvényű illemszabályok mindkét fél részéről történő betartása, garantálja a szolgáltatás színvonalát.
A legtöbb vendég tiszteletben tartja az időnket, az egészségünket, és a megélhetésünket, de sajnos nem mindenki számára magától értetődőek azok a szabályok, melyek mindkét félre vonatkoznak annak érdekében, hogy a vendég elégedetten távozzon az igénybe vett szolgáltatás után.
Minden vendég számára maximámális odafigyelést, minőségi munkát, szakmai felkészültséget szeretnék biztosítani, ehhez szükségesek az alábbi feltételek:.
Mit várhat el a vendégem?
Napra kész szakmai tudással rendelkezem. Rendszeresen részt veszek professzionális tréningeken, folyamatosan képzem magam, fejlesztem a tudásomat. Tisztában vagyok a legújabb trendekkel, technikákkal, irányzatokkal.
Kizárólag professzionális, prémium kategóriás termékeket használok .
A márkák és a forgalmazók által előírt felhasználási szabályokat és a kezelési időt szigorúan betartom.
Kozmetikusként egyszerre csak egyetlen vendéggel foglalkozom.
Nincsen várakozási idő, ha a vendégek pontosan, a megbeszélt időpontban érkeznek készen állok a vendég fogadására, a munka azonnali elkezdésére.
A szolgáltatások során használt textíliák mindig frissek és tiszták. (Törölköző, kezelőruha, fejpánt)
A higiéniai előírások betartásához bizonyos szolgáltatásokhoz egyszer használatos, papír, vagy nejlon eldobható kigészítőket használok.
Fertőtlenitett gépekel és eszközökkel dolgozom.
A szalonban rend és tisztaság fogadja a vendégeket.
Minden kezelésem személyre szabott. Minden látogatást konzultációval kezdek, felmérem a vendégem igényeit, javaslatot teszek, hogy milyen kezelés/szolgáltatással tudom maximálisan kielégíteni az igényeit.
Figyelembe veszi a vendég étkezési szokásait, ahogy esetleges gyógyszeres kezelések lehetséges mellékhatásait is.
Tanácsot adok az otthoni ápolással kapcsolatban, és felhívom a figyelmet annak a fontosságára, hogy együttes módon (otthoni ápolás + szalon kezelés) tudunk hosszú távú eredményt elérni. .
Gondoskodom a megfelelő hőmérsékletről, zenéről, kényelemről és a nyugodt környezetről.
Mit várok el én a vendégtől?
Kérem/kérlek, hogy érkezz(en) pontosan! A napom percre pontosan be van táblázva. Késve érkezés esetén sajnos nem tudom a kezelés időtartamát, meghosszabbítani, mert akkor az Ön után/utánad következő, pontosan érkező Vendégnek okozunk problémát.
Ha gépkocsival érkezik, kérem kalkuláljon azzal, hogy, főleg forgalmas időszakban (nyár, ünnepek előtt),10-15 percet is igénybe vehet a parkoló keresése,. Az ebből adódó késést sajnos nem tudom figyelembe venni.
Kérem tervezze meg előre, hogy hogyan fog eljutni hozzám, ha még nem járt nálam. Nagyon szívesen segítek ebben, de van olyan munkafolyamat, ami alatt nem tudom felvenni a telefont, vagy nem tudok SMS-ekre válaszolni. Ön sem venné jó néven, ha az Önre szánt időmet gyakori telefonálással zavarnám meg. (Ami természetesen a munkám része, de szeretném úgy megoldani a telefonálást, és a bejelentkezéssel kapcsolatos hívásokat, hogy az ne befolyásolja az éppen nálam lévő vendég idejét, kényelmét és pihenését.)
Ha telefonon hív és bejelentkezik, kérem, hogy röviden egyeztessünk az időponttal kapcsolatban, mert valószínű, hogy dolgozom egy másik vendégen. A megbeszélt időpontban bőven lesz lehetőségünk konzultálni a szolgáltatással kapcsolatos igényeiről.
Őszinteség. Érkezése után, konzultáció keretében megbeszéljük az adott időpontban aktuális szolgáltatás menetét. Kérem tiszteljen meg a bizalmával: azzal, hogy mivel volt elégedett, és azzal, is, hogy mivel nem, mert csak így tudjuk építkezni, olyanná tenni az adott szolgáltatást, hogy Ön maximálisan elégedett legyen az eredménnyel.
Mondja el bátran, ha valamilyen kezeléstípussal kapcsolatban korábbról kellemetlen emlékei vannak. Jelezze, ha tud valamilyen meglévő érzékenységről, allergiádról, ha babát vár vagy ha valamilyen orvosi kezelés alatt áll. (Herpesz és/vagy betegség esetén kérem kérjen új időpontot, amikor egészségesen tud hozzám jönni.)
Bátran jelezze, ha kezelés alatt valami kellemetlen, ha zavarja a zene, ha fázik, vagy ha szomjas. Örülni fogok a visszajelzésének, és minden erőmmel azon leszek, hogy a lehető legjobban érezze magát nálam.
Ha Önnek hosszabb telefonhívásai vannak, azokat kérem, hogy a szolgáltatás előttre, vagy utánra időzítse, hiszen az ezekből adódó csúszások nincsenek beépítve a szolgáltatás időtartamába.
Látogatása végén foglalja le előre a következő időpontját. Egyszerűbb és kényelmesebb, mert az utolsó pillanatban már nem biztos, hogy a kívánt időpontban lesz szabad hely.
Ha közbejön valami, vagy nem tud eljönni egy megbeszélt időpontra, kérem mondja le a foglalását legalább egy sms-ben, minimum 48 órával a megbeszélt időpont előtt.
Az árak nem alkuképesek, a szolgáltatások árait a márkák szigorúan betartatják a szakemberekkel/szolgáltatókkal.
Időpontfoglalás
A törzsvendégeim előre lefoglalt időpontjain túl tudok az új vendégeknek időpontot adni. Az előre lefoglalt időpontok miatt az új időpontokat esetleges hosszabb várakozási idővel tudom biztosítani.
Időpontot előre kell egyeztetni, bejelentkezésre dolgozom. Egyeztetésre 9 és 18 óra között van lehetőség telefonon (keddtől-szombatig), és egyéb felületeken (E-mail, Viber, WhatsApp). A nem telefonon történő bejelentkezéseknél volt már példa arra, hogy hálózati hiba miatt nem kaptam meg az üzenetet, ha ilyen történne, és e miatt nem kapna választ, kérem próbáljon telefonon bejelentkezni.
Ha nem válaszolok azonnal a telefonhívására, az azért van, mert dolgozom és olyan munkafolyamatot csinálok, ami nem teszi lehetővé, hogy felvegyem a telefont. Később, ha alkalmam van rá vissza fogom Önt hívni, feltéve, ha nem titkosított számról hívott.
Az időpontok egyeztetése a szolgáltatások forgalmától függ, ezért a törzsvendégeim érdekében időszakosan létszámstopot vagyok kénytelen alkalmazni.
Érkezés
Kérem, hogy a szolgáltatás megkezdése előtt 5-10 perccel érkezzen meg a szalonba, hogy a megfelelő ráhangolódás, kezdeti előkészületek (kabát, táska elhelyezése, mosdó használata, kozmetikában átöltözés) ne vegyenek el a kezelés tervezett idejéből.
Kísérő számára nem tudok a szolgáltatás ideje alatt helyet biztosítani, a munkafolyamatok megfigyelésére nincs mód.
Az üzletben kérem némítsa le a telefonját és mellőzze a hosszú telefonbeszélgetéseket, biztosítva ezzel saját kikapcsolódását és pihenését.
Késés
A pontos kezdés, és a minőségi munkavégzés érdekében, 10 percet meghaladó kését már nem tudok tolerálni. Ilyen esetben a késés miatt vagy nem tudom kivitelezni a kért szolgáltatást, vagy egy rövidebb szolgáltatást javasolok, ami még belefér az adott időkeretbe. Ennek ellenére a lefoglalt szolgáltatás teljes ára fizetendő.
Késés esetén a további meglévő foglalások miatt sajnos nem áll módomban a szolgáltatás időtartamát meghosszabbítani. Szeretnék minden vendéget megtisztelni azzal, hogy a (következő) pontosan érkező vendég idejét ne raboljam és időben el tudjam kezdeni a munkát.
Ha látja, hogy megcsúszik, és késni fog, kérem jelezze felém.
Lemondási feltételek
Amennyiben kezelési időpontját módosítani vagy törölni szeretné, azt az időpont előtt 48 órával tegye meg, másnak is megadva ezzel a lehetőséget arra, fogadhassam, és nem utolsó sorban azért is, mert így nálam sem lesz idő- és bevétel kiesés.
A lefoglalt és fel nem használt időpont számomra és a többi vendég számára is elveszett idő.
A 48 órán belül lemondott időpont, vagy elmulasztott lemondás esetén a következő időpontban 50%-os felárat számolok fel rendelkezésre állás címén.
A 24 órán belül lemondott időpont, vagy elmulasztott lemondás esetén a következő időpontban 100%-os felárat számolok fel rendelkezésre állás címén.
A lefoglalt időpont lemondása betegségre vagy egyéb váratlan dologra hivatkozva évente két alkalommal nézhető el részemről, harmadik alkalommal a lefoglalt szolgáltatás teljes díját felszámolom, mely rendezését követően tud újabb időpontot foglalni. Két alkalom meg nem jelenés után illetve a rendelkezésre állási idő meg nem fizetése esetén a jövőben sajnos nem áll módomban fogadni Önt.
Egészség, higiénia
Ha beteg, lázas, influenzás, herpesze van, beszéljünk meg másik időpontot, ügyeljünk egymás egészségére.
Tiszteljük meg a másikat azzal, hogy figyelünk a saját testi higiéniánkra. Bizonyos szolgáltatások, pl, gyantázás, kozmetikai kezelés, de akár a fodrászati szolgáltatás folyamán is belépünk a másik ember magánszférájába. Az ápoltság és a rendszeres tisztálkodás alapvető kritériuma az együttműködésnek.
Háziállat
Kérem gondoskodjon kutyája, vagy háziállata elhelyezéséről, mert higiéniai okokból a szolgáltatás ideje alatt a szalon területén kisállatok nem tartózkodhatnak.
Kisgyermek
A szalon nincs felkészülve kisgyermek fogadására, figyelmük lekötésére. Számukra a hely veszélyes és unalmas, anyagi károkat is okozhatnak, emellett a munka közbeni együttműködés is nehezített. A szalon területén lévő elektromos kábelek, konnektorok és sérülékeny gépek miatt az üzlethelyiségem egyáltalán nem ideális egy gyerek számára. Köszönöm a megértését!
Ajándékutalvány
Nagyon szívesen állatok ki ajándékutalványt bármely szolgáltatásomra. Az utalványt előzetes egyeztetést követően e-mail-en, vagy nyomtatott formában tudom átadni Önnek.
Az ajándékutalvány a vásárlástól számított 3 hónapon belül használható fel, készpénzre nem váltható.
Fizetés
A szalonban csak készpénzt tudok elfogadni. Az árak forintban értendőek. Az árváltozás jogát fenntartom.
A szolgáltatások igénybevételével mindenki elfogadja és magára kötelező érvényűnek tekinti a szalon etikettet.
Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes kikapcsolódást, feltöltődést kívánok!
Szeretettel várom!